ibland är livet bara allt för härligt

Hela helgen gav mig mycket och jag känner ett litet lugn i kroppen, dock känns det som min förkyldning och halsont har kommit tillbaks efter all tid ute.
Jag är glad för Carolas skull och jag hoppas det bara blir bättre och bättre <3
för vi alla vet att du är stark nog för att klara av det här sista!

Lördagen spenderades både i simhallen och ute i det friska där jag fotograferade
Älsk, jesper och jonna. Tack till er som ställde upp!
Lördagkvällen blev mest lugn vi åt pannkakor och jonna sov över här.
Vi kollade på film och sov. Pratade även med lillasyster i telefon <3 missyou!




tog efter en stund och begick in och fotograferade även elliey tuss och rönnbär


ett stackars ruttet RÖTT rönnbär.


färgat håret rött

Söndagen har varit lite mysigare, Hela morgonen och förmiddagen samt eftermiddagen
har vi bara legat med myspyskläder i soffan och spenderat dagen på det bästa sätt!
haha, sen vart det färgning av mitt hår tvätta och måla naglarna.
Har även redigerat bilderna som jag tog igår, ska redovisas imorgon i skolan!

Snart är det dags för att hämta tvätten en sista gång, sen blir det nog kolla någon film tills vi somnar här hemma.
Hoppas ni alla där ute haft en trevlig dag.


Kommentarer
Petra säger:

Fina bilder.

Helgen var lugnt och skön. Tog det bara lugnt

2009-11-09 | 10:26:10
Bloggadress: http://inspirebypetra.blogg.se/
jonna säger:

jah denna helg var riktigt skön faktist och mysig det va kul att få va med er i gen jag har saknat er ! har du sett fokis blogg när hon var mindre hon va riktigt cool och såg inte alls lika dan utt ! hoppas vi ses non dag :)

2009-11-09 | 15:40:42
Bloggadress: http://domii.blogg.se/
- Alexandra! säger:

Åh, det verkar gå bättre för Carola nu? :)



Låter som att ni haft det jättemysigt!



Jag vill också färga håret nu, men bör vänta lite till. Mitt hår är så otroligt slitet av färgning och topparna har inte toppats på flera månader så jag tappar extremt mycket hår när jag färgar, blir nästan lite rädd. :P

2009-11-10 | 11:39:32
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
M I R A B E L L E säger:

shit vad duktig du är och fota! :o vilken kamera använder du ? puss:)

2009-11-12 | 16:28:17
Bloggadress: http://mmirabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback