då var det avklarat - storhandlat



Har precis varit och handlat nu, känns skönt att det är färdigt
och känns skönt att ha god frukost tills imorgon :D
Kylskåpet är härmed fullproppat med godheter!

Nu ikväll blir det väll till att sitta här en stund till och sen komma i säng i skaplig tid
så vi är pigga och glada imorgon bitti!
Sista dagen på lovet och vi ska iväg till Gustavsviksbadet i Örebro
tillsammans med Älsklings familj, hoppas det blir jävligt roligt rent ut sagt! :'D

tänker på dig carola, vakna upp snälla <3


Kommentarer
- Alexandra! säger:

Frukost är bland det godaste som finns, för där kan man verkligen variera och äta lite av allt. :D



Jag hoppas ni får kul på badet!

2009-10-31 | 19:28:59
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
jonna säger:

Mm det är det också.. jag lovar eller jah jag tycker det i alla fall ! och jah det är lite så tropiskt det är nog hela tanken med ! :) det blir nog en hel kul dag men jag kommer nog va hellt blå gul och välldigt ont i näsan efter fler miljontals vatten i nässan och kalsupar :S haha



mm jag hoppas ni får en super skön natt med mycket sömn och att natten går fort och sen vaknar vi alla med ett stort lende på läpparna



mohah jonny kommer värkligen va tröt han kommer bärgis somna där bak med mig i bakkluckan om det nu blir så att vi ligger där.. ><,



god natt ! :) pussa elliey från mig ! så ses vi i morgon!

2009-10-31 | 19:30:56
Bloggadress: http://domi.blogg.se/
ElinArmour säger:

Åh!

På det badet har jag varit =D

CooLt! Eller inte.. ^^

2009-11-01 | 00:10:21
Bloggadress: http://elinarmour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback