det blev som det blev

Haha, ja jag hann ju med mycket av det jag skulle göra innan klockan vart 1.
Eller inte!

 
Nåja jag hann åtminstonde ringa Motala tidning, så nu är det färdigt.
Börjar kl 8.30-16.00 varje dag i två veckor! v.39-40!
Skit kul, eller inte.

Sen har jag ringt till Tandläkaren ett ex antal gånger, men jag har lite krångel med det hela. Jag kommer till telefonsvararen som säger att jag ska tala in telefonnummer inklusive rikt nummret, lite svårt med tanke på att det är min mobil jag ringer ifrån. Lämnade allafall ut mobil nummret sen får ja se om dom ringer upp. Annars har jag lite problem med att få kontakt med dom :p

Sen hann jag inte mer för nyligen kom två killar som skulle fixa fläkten. Och just nu har alla lunchraster endå så det är lite svårt förtillfället att ringa nästa samtal endå.
Hoppas bara dom är färdiga ganska snart med fläkten. Elliey har värsta dampet
hon gillar verkligen människor. Pratar HÖGT och tydligt till allihopa här i lägenheten just nu!


nej nu vill jag att dem ska försvinna så jag kan ta en tidigare buss till stan!
hur långt tid kan det ta att fixa elektricitet till fläkten liksom? haha, det verkar som dom har lite problem ><
dom stänger av och på elen i omgångar hela tiden. På, av, på, av, på!
Min stationära dator lär vara död när dom gått!

Dom gillar ellieytussen :') Hon är ett bra sällskap. och bra på att vara ivägen.
fast det är deras fel ja släppte in henne i vardagsrummet men dom tillät henne vara ute i köket ^^
den yngsta killen (säkert praktikant) klappar och gosar med elliey och pratar bebis språk.
varför gör man ALLTID det med djur?

Haha nej nu vill jag att dom ska skynda sig, vill ju försöka hinna med kvart i bussen!


Kommentarer
Alexandra - Ninja Fruit säger:

Så spännande med pratiken där! :D



Ibland kan såna som ska fixa något i hemmet vara ganska mycket ivägen för det man själv vill göra. :P



sv: Ja åh, så himla mysigt! Det är faktiskt bara Halloween och julen (med pyntet) som får mig att känna denna känsla i kroppen, för t.ex påsken känner jag inget med. :P

2009-10-16 | 13:19:27
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
fannie säger:

Hhaha, ja man gör verkligen det.

Man pratar bebis språk med djur, alltid alltid!

Precis som om dom fattar bättre då. Hah.

Vem är elliey? :)

2009-10-16 | 14:28:36
Bloggadress: http://fanniekarlsson.blogg.se/
Alexandra - Ninja Fruit säger:

sv: Det hoppas jag med! :)



Ja precis, bara att man kanske bjuds bort och äter av deras mat, hihi. :D

2009-10-16 | 16:38:29
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ säger:

hejhej! ^^ allt bra? har du nån gång varit med i en pjäs där du spelat en kill karaktär/roll? ;) kommentera gärna mitt inlägg "~Snövit~" :),då skulle du göra mig jätte glad! :D

kram

2009-10-16 | 18:26:15
Bloggadress: http://ligon.blogg.se/
Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ säger:

okej :) tack så mycket! <3 detsamma, ska vi följa varann via bloglovin? ;)

kram

2009-10-16 | 18:57:34
Bloggadress: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback