inte alltid lika bra att bli gammal

Förlåt för verkligen dålig uppdatering, har märkt att jag inte är så duktig på att skriva dagligen.


Har precis varit hos tandläkaren, kändes bra.
Synd bara att det här är sista året jag kan gå dit gratis, sen kostar det.
Sånt får man väll leva med, Hade inga hål eller något sånt som vanligt så det kändes skönt.
Fick även kryssa i en ganska töntig lapp enligt mig själv.
Men jag tycker att tandläkaren här jämtfört med i hultsfred är mer noggranna, har ju bara varit hos denna tandläkare två gånger i mitt liv. Men dom gör mycket mer grejer här?

Eller så va det bara för att det var sista gången innan jag måste betala,
för hon tog kort (som vanligt) kollade tänderna och även tandköttet det har jag aldrig varit med om innan
och det gjorde fan skit ont! Ja och babblade på en massa som alltid.Trevliga va dom iaf och humor det hade dom ;)



nej nu tänkte jag faktiskt ta och plocka iordning lite i lägenheten eventuellt dammsuga av en snabbis.
Så det ser lite rent ut tills älskling kommer hem
Nu är det förövrigt Höstlov för min del (jävligt glad över det!!)
eller beror kanske på om jag går till skolan imorgon eller inte,
Det är någon slags FN-dag där vi ska ha massa föreläsningar och sånt.
Får se hur det blir.

Kommentarer
M A T H I L D A ♥ säger:

SVAR Härligt =) Något skoj idag då?

2009-10-22 | 15:55:16
Bloggadress: http://mathiildaslife.blogg.se/
Alexandra - Ninja Fruit säger:

Ja snart måste vi börja betala massa såna saker. =/ Jag ska gå på en koll innan nyår tänkte jag. ;)



Men oj, jag har aldrig reagerat på att du har en medusapiercing! Nice! :D



Skönt att du har lov nu! Jag har ett prov imorgon sen är jag fri.



sv: Min helg var jättebra! Din då? :)

2009-10-22 | 17:26:50
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback