lite nostalgi såhär efteråt



Simpor och grodfötter, Ett barnprogram som gick när jag var 4år och jag kan inte släppa det, Jag minns det som om det vore igår jag satt och kollade på det.Tyckte det då var ganska läskigt men endå fascinerande. Haha såhär i efterhand vet jag inte vad jag ska tycka.

Tuvärr är detta youtube klipp det enda man kommer åt från just simpor och grodfötter, sorjligt nog. Skulle faktiskt vilja se hela serien en gång till!



Bland mina favoriter sen jag var liten finns
trasdockorna,Björnes magasin, Richie Rich, familjen jetson
tandmössen, Rädda joppe död eller levande, den vita stenen
och många många fler :D

älskar tecknade filmer från när man var liten.

Kommentarer
- Alexandra! säger:

Det där barnprogrammet kommer jag ihåg! Men jag har inga starka minnen av det. =/



Tecknat är underbart verkligen. Tyvärr är det som skapas idag inte alls lika bra. :(



sv: Imorgon ska jag över till mamma, inget mer planerat. Du då? :)

2009-10-31 | 21:04:17
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
- Alexandra! säger:

sv: Det är så härligt med nostalgi. :)



Jag håller verkligen med. Det är alldeles för mycket animerat och alldeles för likt verkligheten nu för tiden. Eller så är det som de flesta barnprogrammen - simpelt ritat. Jag menar, kolla på Lejonkunden t.ex, hur fantastiskt ritat är inte det?



Låter bra det. :)

2009-10-31 | 23:00:00
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
jonna säger:

Hellu Sofie !



TODAY IS THE DAY !

ses om ca en timme då bär det av ! :D wiiehh

2009-11-01 | 07:04:44
Bloggadress: http://domii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback