om jag hade haft en miljon

Haha jag och hemsidor går inte redigt ihop sig.
Aldrig!
Fick ett nyhetsbrev från odium clothing och blev väldigt fäst vid deras
nya armband och halsband, sjukt snygga va vissa.

Dock är jag intresserad utav kjolar och klänningar just nu,
känns som jag bara vill äga hela affärer med snygga kjolar och klänningar.
underbart skulle det vara, och massor av strumpbyxor,leggings och knästrumpor
*drömmer mig bort*

Haha nåja, nu får drömmar endast vara drömmar ett tag eller en lååång tid snarare, Ska nog laga mat nu
hamburgare och pommes ska här tilllagas, hemmagjorda såklart.

Jag saknar min syster, mamma, pappa, bror och Assebasse <3


Kommentarer
mmautildah säger:

OKEJOKEJ :)

jag ser på tv , händer i helgen?

2009-10-08 | 16:21:19
Bloggadress: http://mmautildah.blogg.se/
Alexandra - Ninja Fruit säger:

Mums så god mat du ska äta! Imorgon blir det hamburgare för mig med, fast då med bröd istället. :)

2009-10-08 | 18:26:49
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback