söndag och imorgon är det skola igen


(old bild från den tiden vi bodde i h-fred, saknar det!)

Har precis ätit färdigt och diskat, vi åt köttfärslimpa och potatis med sås (jätte gott!)
förövrigt gillar Elliey potatis, hon är en liten knas

Älskling är nere vid tvätten just nu
och sen ska vi iväg till affären en snabbis och köpa bröd och lite godis :')
Lite små mysigt får man ju faktiskt ha en söndagskväll.

Sen efter affärbesöket blir det att göra mitt experiment som ska in till naturkunskapen och sen blir det att fixa min fotouppgift det som fattas attt just skriva lite fakta om djurfotografer.
Sen får jag se om jag hinner och orkar skriva klart en planering på mitt projektarbete.

Haha Sofie är så osmart, hela helgen skulle gå åt till läxor och som vanligt tror ni det blev av?
Nåja jag har kommit långt framåt.Hela gårdagen var jag ju ute och fotograferade.
Men jag har inte gjort precis allt som jag skulle göra. tuvärr
Fast jag har bara 1 fotouppgift kvar fast den ska endå inte in förens på torsdag.
Så Sofie är glad, och tycker att sin pip lärare kan ta sig någonstans om hon inte är nöjd!
Vill endå ha tillbaks min gamla lärare!

Hör älskling i trappen nu,
puss hej hoppas alla får en lika trevligt kväll som mig :)
ska försöka iaf

Kommentarer
Alexandra - Ninja Fruit säger:

Åh, köttfärslimpa är verkligen fantastiskt gott!



Jag bestämde mig också för lite söndagsmys, med helgens tredje Ben & Jerry's glass - favoriten New York Super Fudge Chunk. :D



sv: Jo precis, han behövde nog få de där sprutorna som fick honom att somna.



Vi får hoppas det blir en juligare julkalender i år, ja. :)

2009-10-18 | 19:21:29
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
M A T H I L D A säger:

SVAR ganska bra, lite trött bara. sj?

2009-10-18 | 21:50:28
Bloggadress: http://mathiildaslife.blogg.se/
emma säger:

Hej! :)



Min blogg handlar om Reumatism,

tkr du kan läsa i min blogg om det,

för det är viktigt att veta om det

sjukdomen och så kan du följa min

sjukdoms historia.



Hioppas du rolig läsning :)

ha de bra / Emma

2009-10-22 | 13:05:23
Bloggadress: http://ebolmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback