till lillasyster

Varför ser man inte saker när det verkligen är?
Varför ska man alltid få tillbaka blickar och känna att allt var så mycket bättre förr?



(Bild på syster)

Ämli ÄR och kommer alltid vara världens finaste underbaraste snyggaste
lillasyster ever!
Jag önskar bara att det var lite mer som förr.
Att vi sågs oftare och pratade mer med varandra, jag saknar dig..
jag saknar dig så jävla otroligt mycket, fan förlåt att jag är dålig!!


(Text av ämli)
Jag saknar min stora syster.
Det va så länge sen jag såg dej, kanske några månader eller kanske va det bara en månad sen? Jag vet inte, tiden går fort och jag saknar dej. Det känns mer som år.
Varje sekund känns som timmar. Timmar utan dej är mörka.
Du är ljuset i mitt liv, utan dej ingen mej <3

(Text av ämli)
Saknar dej sofie ! Vaje andetag jag tar blir tyngt när du inte e i min närhet, varje steg blir svårare att gå utan dej , varje dag utan dej e som ett helvete! Min saknad av dej e större än hela världen! Jag älskar dej <3/ ämli

(Text av ämli)
Jag hatar mej själv.. vill bara bort här ifrån men vill inte lämna dej sofie ;( Även om du är här saknar jag dej. Du är såe otroligt sööt. Du betyder för myket för mej och jag vill aldrig lämna dej. När du är ledsen blir jag det med för att se dej gråta är förjevligt, jag vill att du ska ha det bra och att du ska vara glad. Jag ska göra allt för att fåe dej bli lycklig, även om det inte är så lätt ska jag försöka för jag vill inte se dej så hära nere som du är nu. Jag älskar dej och kommer föralltid göra. Du och jag mot världen <33 //Ämli

Varje gång jag kollar igenom din bdb börjar jag gråta, varje gång jag inser hur jävla dum jag var som aldrig insåg hur mycket jag betydde för dig just då. Hur mycket jag bara vill ha tillbaks tiden och krama om min lillasyster, säga att allt blir bra. Att jag älskar dig! Att jag alltid kommer att finnas där för dig.

Varför är jag så dum? varför...
jag önskar jag kunde spola tillbaks tiden, få dig att se att jag verkligen älskar dig.
Att du är världens finaste lillasyster! Jag önskar vi hade kvar vår relation som den va då..
Nu känns allt bara som suddiga minnen från en barndom man drömmer tillbaks till.
(eller åtminstonde en barndom sofie drömmer tillbaks till)
Förlåt att jag aldrig varit bra för någon i min familj, jag har försökt men bara gjort saker värre.
Förlåt men ni ska veta att jag saknar er så enormt mycket, Att det gör ont varje dag i hjärtat för att vi glidit ifrån varandra så mycket.

Förlåt för att jag helt enkelt är en dålig syster,flickvän och barn. Jag vet inte hur jag ska vara.
jag vet att jag gör fel, gång på gång på gång. Jag önskar bara jag var bra för er allihopa!
Förlåt syster <3

(bild på syster)

vet inte om någon orkade igenom texten, men det jag skrev nu var mest för att rensa tankarna
till min syster. Till min familj för huvudtaget, Jag saknar tiden, och jag önskar bara att jag vore bra för er.
jag önskar jag gjorde er stolta, glada att ni tyckte om att vara med mig att ni ville träffa mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback