10.16 är klockan just nu





ursäkta mitt dåliga morgonhumör, känner mig lite gladare just nu.
Dock hatar jag skolan för tillfället och jag känner att jag varken har tiden eller lusten till något som har med skolan att göra just nu.
Men i alla fall, jag ska försöka göra så mycket jag bara kan i läxvägen och försöka fota en hel del.
jag får bara hoppas att det blir av nu också. jag vill verkligen ha färdigt alltihopa.


Ska åka in med bussen vid kvart i ett och möta upp älskling borta vid gamla lägenheten och vi ska hämta posten om det nu kommit någon. Sen får vi bestämma hur resten av dagen och helgen ser ut sen.

Börjar bli riktigt less på mitt hår nu och funderar starkt på att bara köpa röd hårfärg nere vid affären istället för att beställa hem rosa, men jag vet inte.
Jag blir så velig när det gäller att bestämma sig för någonting.
Men ärligt talat något måste göras med håret, för det ser rent ut sagt skabbigt ut just nu.

vet inte vad jag ska sysselsätta mig med fram tills klockan 12.45, så det här kommer bli en låååång förmiddag.
Några förslag?!


Kommentarer
Alexandra - Ninja Fruit säger:

Du kommer nog på hur du ska göra med håret. :)

Jag älskar att byta färg och så på mitt hår, lite för att jag fort tröttnar på det jag har. :P



sv: Skönt!

Det tar alltid tid att få allt på plats och komma till rätta. :)

Min dag hittills har varit jättebra, tack! Din då? :)

2009-09-25 | 13:08:44
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
ElinArmour säger:

Tack!

Kan inget annat än att hålla med ;)

2009-09-25 | 13:36:08
Bloggadress: http://elinarmour.blogg.se/
jonna säger:

okej så bra då, jag vill verkligen komma, i dag va jag med lite vänner och hade skit kul men jag har det alltid kulare med dig och nettan ! jag vill komma men för tillfället håller jag nog på att bli sjuk jag har skit ont i halsen och mår illa men om jag mår bättre i morgon så hoppas jag att jag kan komma? (om jag mår bättre!!) för annars blir det en säng dag för min del >< hoppas ni har det bra saknar er ! och elleiy hällsa nettan och pussa elleiy från mig !

2009-09-25 | 19:41:59
Bloggadress: http://domii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback