en torsdag uppe bland moln

Godmorgon på er allihopa!
Har precis borstat Elliey efter mycket om och men. Hon har på något sätt börjat avsky det.
Men det är något som måste göras.
Funderar verkligen på om hon behöver en liten lekkamrat här hemma om dagarna?
jag känner mig så elak. Jaja det jag skulle komma till var iaf att mina händer är HELT förstörda med bit och rivmärken och det svider!

Idag tänkte jag försöka göra färdigt så mycket av dem nya och gamla läxorna som möjligt
och även hinna städa iordning och diska lite tills älskling kommer hem.

Sen klockan 15.15 ska jag på möte med Carina,
Ikväll fortsätter vi nog packa ner grejer i flyttkartonger skulle jag tro.
Ja det är nog hur denna dagen kommer att se ut!

Ja just det skulle visa upp vad jag fick med posten igår
detta otroligt söta armband från pearldesign 








fint?


Kommentarer
Alexandra - Ninja Fruit säger:

Wow, så fint armband! Med Hello Kitty. :D

2009-09-17 | 16:15:07
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
ElinArmour säger:

Guu va fint det var! =)

2009-09-17 | 18:19:53
Bloggadress: http://elinarmour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback