inte alls en vanlig dag


Vaknade imorse av ett pangboombrak Elliey hade rivit omkull matskålen och det var torrfoder i hela köket
mumsigt tyckte nog Elliey, då hon av någon anledning inte tycker om sin matskål?.

Ja sen hör man älskling som mår super mega dåligt, och hade varit vaken ett bra tag sen tidigare.
Hon fick ringa hennes pappa som i sin tur ringde sjukrådgivningen
som i sin tur ringde älsk,
Sen skickade dom en ambulans och sen tog dom med henne. klockan var då lite innan 8.00

Just i denna stund är hon fortfarande på sjukhuset och jag och jonna sitter här hemma och bara oroar oss sönder och samman. Tycker hon ska få komma hem NU!

Jag hoppas bara på det bästa och att det inte är något allvarligt, och att hon får komma hem idag <3
Hon har skrivit några sms lite då och då, sist skulle hon röntgas.

kom hem snart älskling vi sitter ju bara och väntar på dig <3

Kommentarer
jonna säger:

Sofie värför ignorerar du mig bara ! :( då vet jag ju vad jag någonsin har betyt för dig ! vet du värför jag kom i dag endast för din skull och endast ! och jag vet att du inte bad om det på något sett men man gör så för sina vänner man ställer upp ! och jag var också orolig för nettan !hon är min syster SYSTER !! vad hade du gjort om det var ämli ! jag ville träffa henne men det kanske inte du ville men.. som sagt så ville jag det för hon betyder mycket för mig och jag är ledsen om jag sårade dig men gjort är gjort och jag kan inte ta till baka det tyvärr..? och det enda jag gjorde var att tala saning eller hur ? och jah jag vet saningen är inte alltid det bästa men våra föräldrar tycker inte illa om dig vi vet vi alla har våra dåliga dagar och vist var vi alla oroliga för nettan..? det som verkligen sårade mig var att du inte ville följa med.. för om jag ska va ärlig så tror jag att nettan ville ha dig där mest ! jag ville bara säga det och jag vet att du förmodlitgen inte kommer svara men vi kommer ändå ses non gång så det är lika bra att vi låter det va jag har ju sagt förlåt? det är det ända jag kan göra.. FÖRLÅT! SOFIE FÖRLÅT :"(

2009-09-12 | 17:38:38
Bloggadress: http://domii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback