resultatet på håret nu då

jahapp
så blir det fortsatt dålig uppdatering från mitt håll igen.
Hahah ja men jag tänkte åtminstonde visa er hur håret blev
efter en hel dag med att fläta och fläta.
Shit alltså säger jag bara, tack älskling för att du orkade med alltihopa :')

Tycker dock att det är liiiiite för långt, men det får jag leva med!
och luggen alldelles för orange! men skit samma.
Jag är nöjd med resultatet endå :)


 

Idag är det ingen skola för sofies del, men imorgon smäller det. Shit alltså nu fan ska jag ta tag i alltihopa.
Kan ju medge att det känns som det hänger 4 mjölkpaket i mitt hår. Så tungt är det faktiskt!

Nåja nu väntar jag bara på att Carina ska komma upp hit, Ska ha lite möte. Sen blir det nog att gå till Östenssons och handla kattmat till lilla elliey tussen.


Så lååångt är håret :)

Kommentarer
Alexandra - Ninja Fruit säger:

Jösses, vad snyggt, tjejen! :D

Jag har velat ha dreads i flera år nu, men jag är så rädd att förstöra mitt vanliga hår så jag har aldrig testat. :(



Vi har några lika piercingar. ;D

2009-09-29 | 18:06:23
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback