säsongspremiären börjar imorgon


Tredje säsongen börjar imorgon..
Imorgon den 8 september har Andra avenyn säsongspremiär och jag längtar som en galning.
Det är då jag,älskling och jonna sitter bänkade framför tv:n/datorn.
Kl: 21.00svt 1 men det finns även att se på webben redan från kl 9.00 imorgon bitti.


MEN
Redan idag börjar något som heter riverside som jag först fram tills nu inte visste någonting om.
Men jag är glad att jag kollade upp det.
Idag är premiären och den börjar kl 9.00 bara på webben (svtplay.se)
Det bästa är att det kommer nya avsnitt varje dag måndag-lördag.
Avsnitten är mellan 4-7 minuter långa men man kan också välja att se alla veckans avsnitt i ett 30 minuters långt veckoavsnitt istället. Veckoavsnittet sänds på svtplay.se på söndagar från och med kl 9.00


(taget från svt)
"Bakgrunden till att Riverside nu skapas är tack vare Andra Avenyns succé på webben där flertalet tittare valde att se avsnitten endast i SVT Play. Nu vill SVT ge tillbaka något till de trogna besökarna och producerar därför en ungdomsserie med lättillgängliga dagliga avsnitt exklusivt på webben."
TACK SVT :')


(Förlåt för dålig uppdatering men nu ska jag börja ta tag i det hela igen.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback