jag är för långsam eller så snurrar världen för fort nu

Har inte kommit någonstans på läxan
jag känner mig inte alls lika stark längre,
Jag känner mig svagare än någonsin.
och jag har börjat ge upp fortare nu än då.

jag ska ta mig ett låångt bad och sen ska jag fan ta tag i mig själv och detta livet!
Jag måste komma ifatt mig själv och allt som går för fort runt omkring.

jag ska inte ge upp, snälla låt mig få komma ikapp världen?
det är så lätt att försvinna ner i alla gropar på vägen, jag har nog hamnat i varenda jävel på denna guppiga stig!

efter att jag duschat
SKA JAG
* göra naturkunskapen
* diska, eventuellt plocka iordning lite.
*komma på ide skis
* och göra färdigt allt som jag vet att jag kan göra idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback