efter så mycket slit

Åh herregud säger jag bara, och tack och lov och äntligen.

Jag är färdig med projektarbetet, Allt förutom rapporten men den kan jag förhoppningsvis hinna skriva imorgon innan jag åker hem. Ska även bara skriva ut alla papper och klistra och klippa lite i boken. Sen är allt som har med det arbetet att göra helt och hållet färdigt.

Förstår ni min lättnad? En sak överstökad äntligen.
Sen är det bara att fixa alla andra små sakerna plus tidningen.
Ska under veckan som kommer kolla igenom var det är jag behöver göra och tidsplanera allting i rimligt takt.

Nej men nu har jag suttit fastklistrad framför datorn under hela dagen och skrivit och skrivit, så nu ska jag städa iordning lite här i rummet, plus att jag ska packa tills imorgon. Sen blir det att hoppa ner i sängen och  bara njuta.


Godnatt!

Kommentarer
- Alexandra! säger:

Åh, så skönt att du är klar med projektarbetet!



sv: Då förstår jag, lycka till på det nationella i alla fall! :D

2010-04-19 | 16:19:10
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback