godisgris jomen visst fast idag förtjänar jag det

Vaknade imorse och var nervös till tusen, haha.
Hatar alltid att komma till nya ställen sådär för första gången. Men allting gick bra.
Känner mig kanske inte som en i mängden där borta men det funkar. Dom som arbetar där verkar vara trevliga och jag tror jag kommer att trivas.
                              
                                                      (ville valo)

Till råga på allt imorse tog jag fel buss till Vimmerby, så jag satt på hel spänn från början till slut. Jag hade satt mig på bussen som gick direkt till Vimarskolan så jag fick snällt traska därifrån till jobbet, åh jag som tyckte att jag skulle få det så lyxigt när busstationen ligger precis vid arbetet. Så att jag bara behövde gå några steg sen var jag framme, Ha tji fick jag!

Nu när jag är hemma inser jag att det inte är så farligt som jag jämnt tror, dock har jag på senare tid blivit så folkskygg så jag tycker bäst om att vara med dem jag trivs med och känner. Samtidigt som jag älskar att träffa nya människor, jaja svårt att förklara. Jag är nog lite knasig ibland..

Förövrigt så sitter jag just nu och gör färdigt min loggbok då jag slarvade lite med den under dem sista veckorna. Så förhoppningsvis hinner jag färdigt med loggboken och själva rapporten den här veckan. Under helgen hade jag tänkt få färdigt massa annat små plock här och var.

Hoppas ni haft en kanon bra måndag!


Kommentarer
- Alexandra! säger:

Så där kan jag också känna, just för att man aldrig varit därr förr och vet inte hur arbetsmiljön osv. ser ut. Skönt att höra att det gått bra! :D

2010-04-12 | 20:28:53
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback