motala-hultsfred återigen

Pustar ut ett tag, sitter i Emelies rum och har precis pysslat färdigt med hennes och Alexandras blogg om Kiwi och Kevin. Haha det har tagit ett bra tag och jag är fortfarande inte nöjd. Men det får vara bra just för stunden innan hjärnspökena tar över och allt blir fel istället.
Kika gärna in vetja Kiwi och Kevins blogg

Borde snart gå och lägga mig, för imorgon ska jag, Emelie, Henric och Mamma iväg till våran moster och ha lite påskfirande där. Det ska bli kul att få träffa alla kusiner och äta god påskmiddag.

Idag har det varit en fullspäckad dag, När pappa, Lotta och Emelie kom och hämtade mig blev det en tripp till Linköping därefter kom vi hem och jag packade upp datorn lite smått. Sen blev det att kolla på talang och äta skinksallad. Därefter har jag mest pysslat med bloggen. Otroligt skönt och roligt att vara hemma, jag hoppas på ett riktigt roligt påsklov nu, även fast det kommer gå åt till lite läxor.

Tror jag ska gå och tvätta av mig sminket nu samt ta fram sängen och bädda iordning den innan jag somnar här framför datorn.


skulle inte tacka nej till sommar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback