kvart över sju

           
Mycket att hinna med idag känner jag, men det ska nog fungera.
Snart ska man åka in till stan för att se på Emmas fotoutställning och efter det blir det att åka in till skolan för att ha bildlektionen samt prata med lite lärare, ska även kopiera lite papper och hämta busskortet. Efter skolan blir det att packa, städa, skicka in Bona ansökan, åka till Mattias kissekatter, samt kanske en hemlig grejduscha och färga håret.

Nu har all snö verkligen nästan försvunnit helt och det känns helt underbart, dock är det ganska mulet och trist väder idag. Men man kan ju alltid hoppas på att det spricker upp och blir skinande sol framåt eftermiddagen. Imorgon gäller det, då åker jag hem till Hultsfred.

Nej nu tänkte jag försöka skriva klart mitt personliga brev så jag blir nöjd över mig själv och även kanske plocka iordning här hemma så jag har en sak mindre att tänka på efter skolan.

Ha en jätte bra dag, svarar på kommentarer senare.

Kommentarer
- Alexandra! säger:

Det är så skönt att se att snön nästan är helt borta, man får lättare att känna att våren verkligen är på ingång. :D

2010-04-02 | 09:13:30
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback