att finna någon som finns där i alla väder

          
          
          

Fortfarande kanon fint väder ute och det får mig på toppen humör, eller nja nästa åtminstone. Tredje dagen på praktiken, två kvar. Det går undan nu ju.

Träffade nyss mamma och Aslan en sväng och vi gick en liten promenad och pratade och umgicks lite. Förövrigt så är det bara jag, pappa och Otto här hemma. Så Otto är lite mamma sjuk men det är lätt fixat med Sofies mobil och ett roligt spel på ;) Han står just nu bredvid och spelar, tur att jag valde ett spel jag spelat. Han frågar om hjälp stup i kvarten.

På tal om någonting helt annat.
Jag är jätte nervös inför nästa vecka då jag ska tillbaks till Motala för att fixa ordning lite saker, bland annat ett nationellt prov i svenskan samt ska jag på anntagningsdag på den nya skolan jag sökt in på.  Det är det absolut läskigaste, jag kommer dö av nervositet hela veckan efteråt, då det är den veckan man får reda på om man kommer in eller inte.  Jag kan just nu bara hoppas på det bästa. För jag vill verkligen det här. Jag vill verkligen komma in på skolan.

Nåja det ska jag inte oroa mig för nu, just nu borde ja ta tag i alla ton läxor som jag plockar på mig.Eller kanske se på Andra Avenyn och ta det lugnt efter en stressig dag på arbetet. Haha, ibland förtjänar man en liten paus från allting. Eller?

Åh förövrigt, TACK till alla söta som kommenterar.
Jag lovar att jag ska ta tag i kommentarer så fort jag kan.  

Kommentarer
- Alexandra! säger:

Vilken kurs i svenskan är det du läser? Vad ska det nationella provet handla om? :)

2010-04-15 | 20:16:39
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ säger:

förlåt för sent svar! men nu är det ju helg igen ;) hehe.. nja inget direkt :) själv?

kram

2010-04-16 | 14:42:26
Bloggadress: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback