jag kan inte mycket mer än att bara hoppas och hålla tummarna


Är otroligt orolig och nervös just nu, för det är bara två dagar kvar på denna vecka och med andra ord finns det bara två dagar som jag kan få mitt brev på. Antingen imorgon eller på fredag får jag besked på om jag kommer in eller inte kommer in på den nya skolan. Jag är så nervös så jag tror att jag tuppar av.

Praktien är fortfarande helt okej och jag blev till och med bjuden på pizza idag utav den andra 'praktikanten' och hans tjej, tack för det :D
Visst ibland är det lite långtråkigt men det går rätt fort och jag älskar att jag börjar klockan 1.

Nej nu ska jag snart se på Andra Avenyn och äta lite godis det förtjänar jag. Längtar tills helgen. Imorgon ska jag förövrigt åka hem till mamma och sova där tills på Söndag. Ha en fin onsdagskväll!


Kommentarer
Emelie's WickedTime säger:

sv: okej vart har du praktik då?:)

2010-04-28 | 21:17:42
Bloggadress: http://wickedtime.blogg.se/
IDA säger:

sv: Ja, det var riktigt mumsigt faktiskt!

Okej, hoppas du får en bra torsdag! :)

2010-04-29 | 07:35:50
Bloggadress: http://idawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback