i fantasin var vi båda lyckliga


           
           
         
Idag har vi åkt fram och tillbaks till Vetlanda under förmiddagen.
Vi lämnade av Ämli hos felicias pappa och därefter begav vi oss till lite affärer och sedan körde vi hemmåt.
                             
Sen har det mest varit en slappar dag framför tv:n och datorn.
Jag har även försökt sova bort huvudvärken till och från med tanke på att jag blir på så otroligt dåligt humör när det känns som hjärnan ska sprängas och man knappt har ork till någonting. Jag som har massa planer på att bli färdig med alla mina arbeten ju. Jaja det kommer nog tid till allt skulle jag tro.

Nu blir man själv med pappa, Lotta och Otto. För henric åker hem till mamma idag och stannar nog där hela veckan tråkigt nog. Inte ofta man får se honom eller umgås med honom längre. Emelie kommer tillbaks imorgon, vilket känns kul åtminstone. Ikväll och imorgon bitti är man alltså bebisvakt åt lille kiwi.
Grattis föresten till syster på eran 1års dag :D
                                 

Nej nu ska jag nog hjälpa Lotta lite med maten om hon behöver min hjälp.
Hoppas eran måndag varit underbar!    


håkan hellström - nu kan du få mig så lätt

Kommentarer
jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se säger:

niiice:D

2010-04-05 | 20:01:24
Bloggadress: http://jasmingz.blogg.se/
w :) säger:

hoppas du har det bra i sverige (?) :)

2010-04-05 | 20:11:01
Bloggadress: http://wiima.blogg.se/
Madde säger:

I veckan blir det skola, en hel del plugg och träning. För din del då? Kram

2010-04-05 | 22:30:56
Bloggadress: http://maddisenj.blogg.se/
ERICAPERZZON säger:

Nej vilken söt:) En hamster?:)



Svar: ja om bara folk kunde ställa frågor också;P



hoppas att du inte har blivit sjuk än?



Ja faktiskt:) Hovslagaren kommer imorgon och jag ska till en praktikålats och hoppas på det bästa;P



/E

2010-04-07 | 22:25:27
Bloggadress: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback