allt blir till ändlösa nätter

Ja dagen har gått hyffsat fort när jag både har dammsugat lägenheten och dammat, duschat och även gått ut med lilleman några gånger. Nu sitter jag mest här och inväntar på att nettan ska komma hem, så vi kan äta mat och därefter ta dagen som den kommer men jag hoppas även på en helkväll i soffan med godis chips och kanske till och med glass? Ja ibland får man faktiskt vara riktigt jävla onyttig ;)

Ja jag får bara gå och hoppas på det resten av förmiddagen, nu har jag inte tid att sitta här längre ska ut med lillskiten. ^^

                 

Ha en toppen bäst onsdag!

Kommentarer
- Alexandra! säger:

Jag hoppas du får den kvällen du vill ha! Jag önskar själv en sån kväll fast det blir inte förrän på fredag. ;P

2010-08-11 | 19:26:37
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback