bilfärd - frödinge,västervik,tuna o hultsfred

Idag har det blivit massa födelsedagsfirande också, tillsammans med mamma ämli henric och Emma. Tack för presenterna ♥

Min dag bestod utav att gå till morfar och släppa in kissekatten och även mysa och klappa lite, gud så jag saknar att ha kissekatter hos mig. Därefter hämtade mamma upp mig och vi begav oss iväg till frödinge för att även idag hämta upp Ämli men samtidigt fika nere vid ostkakeboden, därefter åkte vi som igår till Västervik och åt fast denhär gången på Åhmans sedan åkte vi vidare till Tuna där vi hade kalasfirande tillsammans med min moster och hennes barn. Vi åt hemmabakad jordgubbstårta, den var super god!!

Har jag nämnt att jag ÄLSKAR att åka bil?


                        
                                               
                                 
                                 
                                 

Därefter körde vi hemmåt och jag ska nu börja packa för resan hemmåt imorgon bitti.
Hoppas ni haft en kalasbra dag ;) det har jag garanterat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback