fram tills idag visste jag inte vem du var


Måndag idag, OCH idag blev det den sista färgningen av håret. Vilket jag har hållt på med under hela helgen samt idag då. Suck och fy fan för att hålla på att färga det från svart till någon ljusare färg säger jag bara. Jag ogillar ju svart när jag väl har det, så jag förstår inte varför jag aldrig lär mig att inte färga det svart.

Denna helg har med andra ord innehållt enhel del arga och sura miner, näsblod och en ond skalle.
Men nåja det kan det ha varit värt. Nu är det inte så rött som jag hade hoppats på och framför allt inte så rött som jag ville ha det. Men det får vara såhär tills jag färgar om det innan jul och därefter ska jag nog köpa rödröd hårfärg efter nyår.

Har varit ledig hela dagen vilket känns bra, hade aldrig velat åka till skolan innan all färgning var helt klar.
Nej nu ska jag städa lite häromkring, vilket behövs.

Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback