friheten hos oss människor



Godmorgon alla glada, ledsna och resten av befolkningen!
Idag blir det skola och vi ska klippa ihop våra radioinslag och fixa påa och ava och en prata mitt i hela radioinslaget. Ganska roligt att göra det, dock känner jag mig lite slö just förtillfället. Men jag ska väl kanske göra mig iordning och förhopningsvis blir jag pigg i samband med vatten, tandborstning och smink.

Förövrigt så är det min näst sista dag i skolan, vilket känns sjukt skönt. Går imorgon också fast då ska vi mest ha lite genomgång av en hemuppgift och se teaterlinjen spela upp monologer för oss journalister. Kul!
Ha en bra torsdag!

Kommentarer
Katja säger:

Snygga bilder!

2010-12-09 | 13:19:08
Bloggadress: http://katjasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback