det finns ingen plats för mig inuti



Har precis beställt hem denna bikini och nu har tiden runnit iväg. Så nu ska jag starta upp spotify och börja mitt städande. Det behövs verkligen en storstädning idag, har inte brytt mig om själva lägenheten på hela veckan.
Så det ser inte allt för trevligt ut. Haha!

Denna helg kommet gå åt till mitt städande och även till alla läxor som jag behöver göra. Har en heldel att ta itu med. Så jag beräknar att min lediga tid kommer vara konstant läxtid. Suck!

Nåja det behövs och vill jag ta studenten i år så är det lika bra att vara skärpt resten av denna termin.
Det ska jag nog lyckas klara av.

jaja, skriver säkert mer inlägg nu under helgen, det har ju hänt en hel del sen sist..
Men jag hoppas alla ni där ute får en roligare helg en min ;)

Kommentarer
- Alexandra! säger:

Du har gjort ett bra köp där! :D

2010-02-12 | 17:54:55
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
ERICAPERZZON säger:

Vilken läcker bikini!:)



/E

2010-02-14 | 20:08:08
Bloggadress: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback