Idag åkte vi hem ganska tidigt till pappa, och det var rena kaoset ute.
Det snöade jätte mycket under hela dagen, och plogbilarna skottade inte vägarna förens det slutat snöa. Vilket resulterade i att man nästan inte kom fram på vägarna.
                      
När vi hade varit hos pappa ett tag skulle vi hämta hem Otto också. Sen spelade vi Buzz The Mega Quiz på ps2, vilket var lite kul faktiskt.

När klockan blev 5 skulle vi vara nere på bowlinghallen och spela lite.
Jag kunde inte spela alls längre, haha jag förlorade nästan
Nåja det var jätte roligt tyckte jag även om det inte gick så bra.
När vi kom hem blev det tacos och vi spelade lite Sing Star.
              

vad har ni haft för er idag?
          


Kommentarer
- Alexandra! säger:

Åh, både bowling och Buzz är superkul ju! :D



Tacos och Singstar också.. Guu, så jag önskar jag var med er! ;P

2010-02-21 | 10:24:07
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback