tankarna försvinner aldrig

jag känner just nu att allt är lite för mycket.
lnget är som jag vill att det ska vara. Jag vill klara skolan men ändå gör jag inte det jag behöver längre.
Jag skjuter upp allting. Gång på gång på gång.

Jag känner mig inte tillräckligt bra för att klara av det nödvändigaste.
Jag borrar in allting djupt i mig själv och jag känner att jag inte kan bära mer snart.
Det är så mycket som händer med mig, med skolan och med allting runt omkring.
Det känns bara inte som att jag hinner ta hand om mig själv längre.

I skolan är det jätte mycket, känns det åtminstone som.
Jag vet att jag skulle klara det om jag bara satsade stenhårt på att få det gjort. Men jag har inte den orken.
Inte den lusten till att klara det helt enket.

Jag vill så mycket men inget går som jag planerat.

- jag måste verkligen försöka ta tag i mitt liv.

Kommentarer
Petra säger:

Det är svårt att göra det, men när man väll har gjort det är det så skönt. Och man känner sig nöjd med sig själv

2010-02-26 | 10:07:17
Bloggadress: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback