åker buss och tåg hem

                    
jaha nu bär det av till småland igen, åker hem till H-fred.
Ska bli skönt att få träffa allihopa.
Det blir fort en stor saknad till familjen när man bor några timmar bort.
Dock kommer jag dit senare än planerat pga att jag måste göra en skit onödig grej här på banken först!
          
Men innan jag åker ska jag packa ihop alla mina grejer, har inte hunnit med det än.
Så jag får nog skynda mig lite nu.

          

Ha en super bra fredag och helg allihopa!
 

Kommentarer
- Alexandra! säger:

Jag hoppas du får det bra i Hultsfred! :)



Mina planer för helgen är:

Idag, fredag - OS hockey

Imorgon, lördag - fira Alexanders mamma

2010-02-19 | 20:13:59
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback