pojkarna i lägenheten

         
                             Kezo                                            Noah
            
                                                     Neo          
            
                                                   Texas

Det blir inte att jag åker och gör matteprovet idag heller tuvärr. Känner mig inte redigt bra för tillfället, men jag hoppas allt blir bra snart. Ska försöka få ordning lite på lägenheten då det ser ut som hej kom och hjälp mig igen. Ska även göra iordning pojkarnas bur, för dom lever rövare på nätterna.

Ha en bra tisdag!

Kommentarer
jonna säger:

Det är lungt ! vi måste försöka att inte bli så arga (ingen av oss) och vi måste försöka umgås mer jag vet att et mesta är mitt fel men jag vill va hemma men jag vill va hos er.. det är svår att förklara förlåt.. tack, jah i morgon så fyller jag :D Ihhh jag längtar super duper massor ! kram ses i morgon hoppas du mår bätre snart haha, de är säkert jag som har smittat dej ? x)

2010-01-12 | 10:36:07
Bloggadress: http://domii.blogg.se/
- Alexandra! säger:

Åh albinos är SÅ fina!



sv: Det är samma med mig. Sover jag för länge, DÅ blir jag trött och lite besviken över att jag missat timmar på dagen. ;P



Oh okej, hoppas ni får ett bra kalas!



Tack! Vi hade jättemysigt på stan. :)

2010-01-12 | 13:14:06
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
Anna säger:

Neee vilka söta!! :)

2010-01-12 | 22:20:56
Bloggadress: http://annajaved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback