blev ett marknadsbesök imorse

                                  
Jag har gått och blivit förkyld och känner mig inte det minsta på topp, men följde ändå med på Kristdala marknad i förmiddags, det blev John-johns första marknad. Och det blev även också mest saker till honom, en gosedjurs-fisk, repleksak och en boll. För min del blev det några remmar riktigt gott faktiskt.

Nu sitter jag mest här och bara väntar på att bli frisk, känns rätt så dött att vara sjuk på sommarlovet faktiskt. Och vet ni det är bara 18 dagar kvar tills jag fyller år :D, känns lite kul faktiskt.

Har förövrigt beställt hem två av halsbanden till lilleman idag, det blev dom båda svarta. Så nu ska jag väll bara på något sätt åka hem och fixa lite saker i Motala så john-john får testa sina nya halsband.

Ha en toppen fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback