ge mig sommar och sol igen

Idag blir det en stranddag, om vädret håller i sig tills eftermiddagen eftersom älsk jobbar fram tills dess. Jag och Jonna har redan inhandlat lite fika som vi hade tänkt ta med oss, men innan dess tror jag att jag och jonna kollar lite film och går ut med John-john och busar lite med honom. Sen blir det att laga mat tills nettan slutar jobbet.
                                 
Därefter Hej hej badet, äntligen säger jag bara. Som jag har längtat till att bara vara och bada. Ikväll blir det filmmys igen och även färga håret, duscha m.m. Plus att för min del blir det att packa inför morgondagen, som jag ser fram emot.

Jag och min familj ska åka på Ålandskryssning och därefter följer jag med hem till Hultsfred igen och stannar tills efter min födelsedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback