mer kärlek för varje dag som går

                   
Dagen har gått otroligt fort idag, på morgonen såg vi The last song, riktigt bra film. Och senare under dagen såg vi även flicka 2, även den var riktigt bra. Nu ska vi väll fortsätta kolla film, vi ser en ny serie som jag dock inte vet namnet på. Kan ju även säga att jag testade en ny smak av Ben & jerry glassarna idag också, jag smakade Jamaican me crazy och det var dessvärre ingen hit för min del. Smakade jag vet inte vad. Så den hamnade inte långt upp på min gilla lista. Men nu har jag smakat den iaf.. 
                                                                          
Info om filmerna:
 
The last song.
Sjuttonåriga Veronica "Ronnie" Millers liv vändes upp och ned när hennes föräldrar skiljde sig och hennes pappa flyttade från New York City till Tybee Island, Georgia. Tre år senare är hon fortfarande arg på sina föräldrar, särskilt hennes far. En dag så beslutar hennes mamma sig för att det skulle ligga i allas intresse om hon skickade Ronnie tillsammans med hennes yngre bror Jonah till Tybee Island under sommaren, så att hon kan få chansen att få umgås med sin pappa. Ronnies far, som är en före detta konsertpianist och lärare, lever ett lugnt liv på Tybee Island. Han är helt fördjupad i sitt arbete att skapa ett konstverk, som kommer att bli mittpunkten i en lokal kyrka. Ronnie lyckas senare hitta något som både hon och hennes pappa har gemensamt - och det är musiken. källa; wikipedia

Flicka2.
Carrie är en storstads tonåring vars liv vänds upp och ner när hon flyttar till en häst ranch i Wyoming för att bo med sin far. Men allt förändras när Carrie möter Flicka, en vild, kolsvart mustang som är lika frigjorda och viljestark som Carrie. De två utgör ett speciellt band och Carrie öppnar sitt hjärta för sin far och en vacker, lokal pojke, men när en svartsjuk rival sätter Flicka liv i fara, måste Carrie göra allt som krävs för att rädda hennes bästa vän. källa; tankaner

Godnatt! hoppas ni haft en bra måndag..


Kommentarer
- Alexandra! säger:

De där Ben & Jerry's glassarna som har sorbet i sig vågar jag inte testa, många sorbetglassar smakar typ kemisk... diskmedel. :P



sv: Så lyxigt! Det enda jag kände smaken av i Baked Alaska var vaniljglassen och chokladisbjörnarna. :(



Tack! Vi hade det kanon igår. :D

2010-07-28 | 16:10:38
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback