svalka sig med hundratusentals isbitar i badkaret

jag vet att detta väder borde göra mig glad, men det påverkar mig för tillfället bara negativt. Känner att jag blir ledsen för det minsta lilla och jag tänker så hjärnan jobbar på högvarv. Under denna tid som gått har jag lyckats ringa veterinären, träffat mamma, ätit en hel del godis, gått promenader till lelles och hebas kiosk, varit hundvakt åt Assebasse ätit tacos med min underbara syster och även blivit redigt less på en pain in the ass hundvalp tillsammans med en hund som inte är lika leksugen som bebisen.

Men men, idag har jag ätit smörgåstårta tillsammans med hela tjocka släkten känns det som, det var åtminstonde alla pappas syskon som va på besök i denna hetta. Nu är jag dock ensam i ett stort VARMT hus.
Eller inte ensam, john-john är ju såklart här och ligger och sover. Försöker dricka mycket kallt för att hålla en kall temp inom mig. Fast det går riktigt uselt för jag tror jag kokar över vilken minut som helst.

Usch nej ge mig vinter och snö tillbaks, jag får klaga. Jag har blivit adelles för brun för mitt egna bästa. Haha!



Kommentarer
cutecookie säger:

Om du anser att detta är spam eller liknande så är det bara att ta bort kommentaren och så ber jag om ursäkt.



Jag är med och tävlar i en fototävling och en kamera står på spel och jag skulle hämskt gärna vilja vinna en. Så snälla om du har tid kan du var snäll och rösta på mig det tar bara några sekunder men bestäm själv.

Här kan du rösta:http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=4358

2010-07-03 | 22:36:31
Bloggadress: http://cutecookie.blogg.se/
- Alexandra! säger:

Usch då, jobbigt att känna sig nedstämd så där, trots godis, härliga promenader och fina valpen. =/



Oh, smörgåstårta! Nu har ju jag äntligen fått äta det, hos en kompis på studenten. ;D

2010-07-05 | 15:20:37
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback