jag famlar runt i världen som en försvunnen själ

              
           
          
          
          
John-johns öron står numera såhär, ja lite till och från i allafall ibland hänger dom båda neråt fortfarande. Och han växer så det knakar samtidigt som han blir busigare och busigare. Usch det är för varmt för att orka göra någonting alls, önskar jag var hemma och bara kunde gå och hoppa ner i badet för att svalka av mig.  

Gosh och detta rum blir verkligen som en bastu om dagarna. Tropisk värme är det garanterat här inne. Ute är det ännu varmare så det är inte ens ett alternativ. Förutom när jag måste ut med lillskiten, då får jag palla mig ut i glödhetsvärmen vare sig jag vill eller inte.. ;')


Kommentarer
- Alexandra! säger:

Åh, typiska valpöron, ÄLSKAR det! :D



Jag förstår precis vad du menar - det ÄR tropisk värme inomhus.

2010-07-11 | 18:08:23
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback