det är mörkt på himlen idag

     
      
Dessa fyra smaker ska jag garanterat testa, tyvärr innehåller de flesta Ben & jerry glassarna chokladglass eller nötter, vilket jag inte alls är förtjust i. Så dessa är några av de glassarna jag 'kan' äta.

Förövrigt idag är det rätt kasst väder, ser ut som att det kommer regna. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på med andra ord. Det blir nog en slödag idag, kanske kan köpa en glass och mysa ner i filmer senare. Fast först tycker jag nettan kan komma hem som jobbar. Så varför inte försöka på nytt med min bloggdesign denna dystra dag. Eller kolla massa snygga saker till lägenheten och garderoben.
       


Kommentarer
- Alexandra! säger:

Jag hoppas du kommer tycka om glassarna när du testar dem! :D



sv: Det var kanongott!

2010-07-22 | 14:54:48
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
matilda säger:

strawberry cheesecake är himlen i glassform! fast det är ju cookie dough med, den har ju inte nötter eller chokladglass i sig men den har du testat antar jag, haha. den är hursomhelst världens godaste glass enligt mig :)

fin blogg!

2010-07-22 | 20:47:38
Bloggadress: http://matildaheineken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback