en stad full med så många minnen

Godmorgon, idag är jag vaken tidigt jag ska nämligen åka roadtrip till min gamla hemstad Västervik. Det blir en kortis den här gången men det känns det värt då jag måste shoppa loss lite i några affärer, tänkte att jag först bara skulle in till Vimmerby men jag kom fram till att jag behöver gå i några affärer extra. Så jag åker lite tidigare och beger mig in till Västervik istället.

Det känns redigt tråkigt att jag flyttade därifrån faktiskt, dom har verkligen allt där. Ja allt som jag anser är värt att bo nära och bra till hands med då förstårs. Nej nu ska jag inte babbla vidare, måste verkligen äta frukost och göra mig iordning för därefter måste ja bege mig ner till stationen.

             

Kommentarer
- Alexandra! säger:

Hoppas du får en bra dag!



sv: Tack så jättemycket! Min dag var helt underbar. Nu har jag börjat lägga upp inlägg från studenten. :)



Nej det är helt ofattbart, det känns som att jag ska tillbaka till skolan i höst. Eller egentligen om bara ett par dagar. =/

2010-06-09 | 16:13:42
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback