fixa och dona, planera och hinna med

Idag ska jag hinna med lite ut av varje faktiskt. Jag ska städa iordning lite här hemma så det ser fint ut tills ikväll.Jag ska även fixa biljetterna till morgondagens långa resa, göra mig iordning och även följa med mamma och Henric för att lämna av honom hos Emma.

Sen vid femtiden ska jag pappa och Lotta gå på Ottos första skolavslutning i kyrkan. Och sist men inte minst ska vi fira pappa här hemma med min hemma-bakade smörgåstårta tillsammans med hans syskon. Sen hinner det nog bli mörkt och jag får väll försöka packa ihop mina prylar som ligger utspritt lite överallt.

För imorgon bitti hinner jag nog inte göra allt för mycket.

                            
                                            jag saknar mina myspysar <3 Ellieygos och älsk

Kommentarer
- Alexandra! säger:

Åh, din egna smörgåstårta? Nice! Jag måste testa göra en egen nån gång. Är det inte rätt mycket arbete bakom en sådan tårta förresten?



sv: Vi hade det underbart! Tack! :D

2010-06-10 | 14:18:43
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
Johanna The Dreamer säger:

(sv) ja det blir ju så...



Jag ska gå Samhäll media, jag är typ säker på att jag kommer in. Kom in premiliärt iaf :D vad går du för linje?



mm det hade jag. liseberg är riktigt roligt!



Vilken mysig bild!Gick det bra att fira din pappa då?



Kram

2010-06-14 | 14:04:23
Bloggadress: http://johannathedreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback