pustar ut i några sekunder

åh nu är jag färdig med nästan allt, eller ja jag har inte börjat packat och jag måste till både preem och OKQ8 för att hämta ut lite paket och även duscha john-john och för att inte glömma laga mat.

Men ja i allafall. Jag har hunnit med en massa redan nu!
diskat, dammsugit, dammat, skurat golven, tvättat vissa kläder (för hand), gått ut med john-john x6, tvättat john-johns hundbädd och duschat..

Bara massa pluspoäng till mig. Nu tänkte jag bara sitta här och göra precis ingenting vilket jag är värd. Ja tills john-john vaknar för då blir det en långpromenad ut i det kanon fina vädret. 

                                 
                                 
Hoppas ni får en jätte fin tisdag!

Kommentarer
- Alexandra! säger:

Oj! Ja cred till dig som tvättat kläder förhand! :D



sv: Den är totalt värd att se!



Ha en bra dag du med, Sofie. :)

2010-06-29 | 15:37:20
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback