skara sommarland

         
         
Idag åker jag älskling, Jesper och Jonna till Skara sommarland, och bosätter oss i tält på campingplatsen över natten. Det ska bli ett roligt äventyr och jag ser verkligen fram emot det. Ska försöka få lite bilder och sånt, men tänker inte ha med mig systemkameran så det får bli mobilbilder, eventuellt bilder med min andra kamera.

John-john kommer vara bosatt hos Jerry under dom här två dagarna och kommer få umgås med shasha. Han kommer nog vara jätte glad och få lite semster från all 'träning och inlärning' skulle jag nog tro. Om inte Jerry lär honom något roligt trick vill säga ;)

           
          
                              Hoppas ni får en bra tisdag och onsdag, 
                        för det vet jag i allafall att jag ska försöka ha!


Kommentarer
- Alexandra! säger:

Hoppas ni får det kanonkul på Skara Sommarland! :D Jag har aldrig varit där, verkar kul. :)

2010-06-22 | 15:10:16
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback