Studenten 2

Firar studenten hos pappa och lotta.

När vi äntligen efter några timmars åkande i bil kom fram utanför pappas hus möttes vi utav ballonger i mängder och när vi kom in och satte oss ute på altan fick vi alla en välkomst-drink och jag kan bara säga att jag var glad att vara hemma och det kändes som en bra kväll helt klart.

Älsk, jag, ämli, pappa, lotta, henric, emma och otto va där och vi åt smörgåstårta och även en jätte fin studentmöss-tårta. Sedan satt vi ute på balkongen och bara pratade och skrattade hela kvällen. Sen la vi oss och sov.

Tack till alla som verkligen gjort min studenten hur underbar som helst, tack!

                 Visar lite bilder istället för att skriva mycket mer :)
         
            
           
           
           
         
           
                
           
Jag hade världens bästa student ever:'D

Kommentarer
- Alexandra! säger:

Oh, sån där tårta har jag också fått höra att jag kommer få. ;D Tyvärr tycker jag inte om den, haha! :P



Det är fantastiskt att höra att du hade det så bra på din dag, jag blir så himla glad!

2010-06-06 | 18:51:37
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback