kan ni verkligen inte se vart vi är påväg

Jag har inte så mycket att berätta om dagarna just nu, haha tiden går mest åt till att gå ut med john-john och ge han mat. Fast det är inget jag inte hade räknat med och det är faktiskt riktigt kul att se så fort det går och hur fort han faktiskt lär sig. Ikväll kommer jonna över och vi ska se en film som går på kanal 9, Kate & Leopold.

Vädret är inte heller något att skryta om direkt, tycker den fina sommaren kan komma tillbaks. Usch för detta regn och blåsväder. Mitt humör är lite upp och ner, jag tänker mycket på en viss sak som jag inte är så förtjust i direkt. Men det är till det bättre. Jag måste intala mig själv det. Men det gör ont, riktigt ont i hjärtat.


Kommentarer
jasmingz.blogg.se säger:

Inte mkt alls :D sj?

2010-06-14 | 19:30:10
Bloggadress: http://jasmingz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback