vem blir jag för dig

                                  

Har inte allt för mycket att skriva om, Idag har jag dammsugit och även duschat.
John-john fick klara sig själv under den tiden vilket han tyckte va mindre kul men förhoppningsvis blir han allt mer duktigare och duktigare på att vara ensam.

Nettan jobbar och ja jag går väll mer eller mindre ut med john-john och busar med honom när han inte sover. Försöker även få honom att kunna ligg, vilket är snäppet svårare än sitt. Annars flyter dagarna minst sagt bara på, igår firade vi nettans bror ett tag. Och vi har även varit ute i parken och busat med alla mini vovvar inom the familja (john-john, Shasha och Gizmo)

Ikväll vet jag inte vad som händer när nettan kommer hem, äta något blir det väll, kanske svänger förbi hundbadet? Ja något trevligt hoppas jag åtminstone vi hittar på.

Kommentarer
jonna säger:

gillar den bilden :D hoppas ni får en fin kväll ^^ kram

2010-06-16 | 19:31:55
Bloggadress: http://domii.blogg.se/
- Alexandra! säger:

Haha, jag ÄLSKAR den där bilden! Har den på datorn. ;)



Det är bra att du ger dig på att "tämja" John-John tidigt, då förstår han snabbade vem som bestämmer och sånt är ju otroligt viktigt när man har djur.

2010-06-17 | 09:44:09
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback