jag undrar vad vi gör här

Idag blir det att åka in till skolan för en enda sak, och det är att kolla betygen.
Vilket kommer ta högst 20 minuter sen åker jag hem igen, ganska så ovärt att åka in just för det. Men jag klagar inte för sen behöver jag inte åka in till mjölby förens på fredag. Studenten!

Idag och imorgon kommer tiden gå åt till förberedelser inför fredagen, det ska färgas hår, städa, packa, peppa som fan och ja bara invänta den stora dagen.

     
nej nu ska jag gå och göra mig iordning lite smått.


Kommentarer
- Alexandra! säger:

Det är verkligen nära nu! Allt i skolan är klart för min del, helt klart, inga uppgifter kvar. Det känns overkligt. =/

2010-06-02 | 19:27:24
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback