sommaren är äntligen här

Skara sommarland var jätte roligt och vi hade det hur kul som helst, tältandet var väll. Haha trångt. Men hela resan var en fin upplevelse och jag bara längtar tills vi gör nästa roadtrip, nästa sommar hoppas jag på massa spännande och roliga äventyr. Vi hade vädret på våran sida och vi badade och åkte karuseller, jag vart solbränd och fick blåmärken på halva kroppen men allt det här var så värt det i efterhand. Vi provade även en ny slash smak melon - dock blev jag besviken, kände ingen melonsmak alls. Men nåja nu har vi i allafall testat.

           
   
          
          

Idag har jag hunnit vara nere på arbetsförmedlingen och fyllt i några papper sen fick jag åka hem. Så ja nu sitter jag bara här och väntar på att Nettan ska komma hem, ska även försöka dammsuga av lite snabbt innan dess. Så det ser lite fräschare ut.

Några planer inför midsommar?


Kommentarer
- Alexandra! säger:

Kul att höra att du haft en bra resa! Trist dock att slushen inte smakade någon melon. =/

2010-06-24 | 18:24:35
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback