känslorna svämmar över kanten idag

Det är verkligen riktigt fint väder ute och här inne i lägenheten sitter jag, haha.
Men jag behöver verkligen vara inomhus nu under förmiddagen för att städa och göra iordning överallt. Varför blir det så fort stökigt här hemma?

Plus att Nettan jobbar och jag ogillar att vara ute själv, jag känner mig så fånig då. Fast jag ska gå en lång promenad med John-john när jag städat klart hade jag tänkt mig. Ska även vänta på ett samtal från mamma så jag vet hur det blir med resan hemmåt.

nej nu ska jag nog börja mitt städande, eller först blir det en runda med vovven.
          
                                     När jag öppnade ögonen imorse
                      och insåg att du inte var där med mig idag heller
                       att du bara försvinner mer och mer från mitt liv
                                       för varje dag som går
                               dör jag mer och mer inombords.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback