lek och bus dag idag

          
          
          
          
              
          
          
           
          

Har ägnat all tid idag åt lillemannen, har varit ute och gått en långpromenad och massa kortisar samt varit ute och kastat 'råtta' ett tag. Men inte är busen trött för det, åh nej tvärtom. Men inte gör det något för matte inte alls då :)

Det är så roande så att kolla va han ska hitta på härnäst..
Tänkte snart börja laga mat lagom till älskling kommer hem, korvstroganoff med ris. mumsigt!

Har ni lika fint sommarväder som jag? det är verkligen härligt att bara vara ute!


Kommentarer
jonna säger:

De låter som att du har haft en fin dag ^^

i morgon ska vi på bio :D



jah viste redan och jag gjorde de för några veckor sen.. men de verkar dröja lång tid för den att kommma :/ men super tack för att du tipsa.. men du får ha de super nu vi ses i morn !

2010-06-28 | 16:54:35
Bloggadress: http://domii.blogg.se/
- Alexandra! säger:

Åh, han är ju ett sådant charmtroll! :D



Jag har kanonväder jag med!

2010-06-28 | 18:46:58
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback