min första skoldag avklarad

Ja idag var det tillbaks till verkligheten som gällde, kände mig väldigt stolt över mig själv som gick till skolan. Trots att jag inte alls kände för det och jag hade otroligt ont i magen.
 

Jag hade en vettig lektion och det var Naturkunskapen, dom andra två lektionerna jag hade var inte läraren där så vi såg på film båda lektionerna. Ganska ovärt men jag är glad att jag gick endå.

Efter skolan mötte älskling upp mig i stan och vi åkte och inhandlade lite vi inte fick handlat igår. Jag köpte även lite ny inredning till råttornas nya bur tills när den kommer hem.

Samtidigt passade jag även på att köpa Ldb:s serie Ldb Face Life
Det är en 3-stegs serie med en rengöringsgel, ansiktsvatten och en ansiktskräm.
Som jag tänkte att jag skulle testa!

                       
Kvällen vart inte redigt som jag tänkt mig sen när vi kommit hem. Förlåt älskling, men jag behöver luft, jag behöver känna att jag kan andas igen.
Just nu känner jag bara press från alla håll och kanter. Förlåt att jag inte är som jag borde! jag vet inte vad det är som händer med mig just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback