som en jojjo snurrar jag från verkligheten till drömmarnas land

och ännu en gång försöker jag uppmana mig själv till att försöka starta om mitt liv
och bygga upp hela min grund igen, jag verkar balansera ostadigt från att vara glad och positiv till att vara raka motsatsen gång på gång, på gång.


Just nu mår jag bra efter mycket om och men, det är fortfarande kämpigt med både skolan och allt annat vad livet innebär. Men just nu bortser jag från allt och tar
EN sak i taget.

Ikväll ska jag söka sommarjobb, vilket behövs så jag kan lämna in mina papper antingen på måndag, eller tisdag eftermiddag. Har även fått reda på att jag nu i några veckor fram över ska ha min bild lektion alla fyra dagar i veckan, istället för bara onsdag och torsdag. Kommer ju nämligen gå ut på praktik under en 4-veckors period men resten av den klassen gör inte det. Så vi kompenserar lite nu i förväg istället.

Håller förövrigt just nu på och möblera om lite, Från vardagsrummet till balkongen.
Vi försöker även göra lite bättre utrymme inne hos råttisarna. Haha, så just nu är lägenheten i helt kaos. Men just nu väntar jag mest på att älskling ska komma hem från Jenny. Tror jag ska gå och diska och försöka plocka iordning så mycket som det går i köket så länge.

            Lite sneak peak på lägenheten :)
             
          

Hoppas ni haft en jätte trevlig helg förövrigt.
Min har varit helt galen och jag vill helst aldrig få lördagsnatten omgjord!
Förlåt att jag sårar, jag försöker bara vara alla till lags. Jag försöker verkligen det.

Kommentarer
ERICAPERZZON säger:

Ni ser ut att ha det fint:)



Svar: Ja men något ställe borde man ju hitta. Fast jag söker själv praktik och ingen vill ta emot praktikanter eller så har dom fullt!



I helgen blev det middag ute eftersom en i familjen fyllde år och sedan fick jag vara chaffis:P



/E

2010-03-21 | 18:29:17
Bloggadress: http://ericaperzzon.se
Emelie's WickedTime säger:

sv: I eftermiddag ska jag enbart ta de lugnt!:) själv då?

2010-03-22 | 15:56:09
Bloggadress: http://wickedtime.blogg.se/
Petra säger:

Tror att du bäst i att ta en sak i taget

2010-03-23 | 10:19:21
Bloggadress: http://inspirebypetra.blogg.se/
Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ säger:

tack tack <3 åhh, sent svar :( förlåt för de, det har varit upp och ner :( själv?

kram

2010-03-24 | 09:58:51
Bloggadress: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback