jag undrar liksom varför det blev såhär

Pustar ut, äntligen säger jag bara.
Har hunnit med både nettans och min reklam nu, vi har även varit på Östenssons och unnat oss lite gott för ikväll. Haha det förtjänar vi verkligen.
Nu ska vi kolla på Whip It

Tonårstjejen Bliss Cavender som bor i en landsortshåla har verkligen inget glid i tillvaron. För hennes mamma handlar livet bara om skönhetstävlingar och för alla andra är Bliss osynlig. Ända tills hon dimper ner i en värld där hon äntligen kan vara sig själv: i storstadens våldsamma roller-derbys! källa: headweb.com

          
          
          


Kommentarer
- Alexandra! säger:

Den där såg jag förra helgen, tycker den var rätt rolig faktiskt. ;D



sv: Ja den nya daimen måste du testa!

2010-05-15 | 14:07:46
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback